|
Tüm Haberler
|
||
|
FAZLASI KARACİĞERE ZARAR Fazla su karaciğere zarar Vücudumuza giren tüm maddelerin karaciğerden geçmek zorunda olduğunu belirten Doç. Dr. Laika Karabulut, "Karaciğer Vücudumuza giren tüm maddelerin karaciğerden geçmek zorunda olduğunu belirten Doç. Dr. Laika Karabulut, "Karaciğer vücudumuzun fabrikasıdır" diyerek bu hayati organımızı koruyabilmemiz için şu önerilerde bulundu: Kilo almak, Haberi Oku - 2011-11-28 06:09:41 MAGNEZYUM VE SONUÇLARI Magnezyum insan vücudunun ihtiyaç duyduğu önemli minerallerden birisidir. İnsan vücudunda %0.05 magnezyum bulunur. Buda ortalama bir insanda 35 gr'a karşılık gelir. Kanın litresinde 1.6-2.1 miliekivalan magnezyum bulunur. Magnezyum insan vücuduna kalsiyumun kullanımı, kalp fonksiyonları, kan basıncı, enerji üretimi, dinlenerek uyumaya yardım etmede gereklidir.Eğer vücutta mag Haberi Oku - 2011-11-25 09:17:40 Stres atmak için şifalı eller Dokunarak şifa vermek insanlık tarihi kadar eski. İnsanlık tarihi kadar eski olan ’’dokunarak şifa verme’’ yöntemi şiyatsu, solunum problemlerinden, duygusal problemlere, eklem rahatsızlıklarından sindirim sistemi sorunlarına kadar pek çok rahatsızlıkta, destekleyici terapi olarak kullanılıyor. Şiyatsu ve çigong çalışmalarını 2008 yılından beri Türkiye’de s Haberi Oku - 2011-11-23 09:33:36 Bilinçsiz Bitkisel Tedaviler Sağlığı Tehdit Ediyor Günümüzde kullanımı hızla artan bitkisel tedaviler ilaçla birlikte kullanıldığında tehlike arz ediyor. Özellikle deri hastalıklarında ilaç tedavisiyle... Günümüzde kullanımı hızla artan bitkisel tedaviler ilaçla birlikte kullanıldığında tehlike arz ediyor. Özellikle deri hastalıklarında ilaç tedavisiyle birlikte alternatif olarak uygulanan bitkisel tedavilerin bili Haberi Oku - 2011-11-22 10:37:20 Tatlandırıcıdan kilo çıktı İnsan vücudu kalorisiz yapay tatlandırıcılarla gerçek şekeri ayırt edemiyor. Uzmanlara göre; daha fazla yeme hissi ortaya çıkaran bu durum, vücudun daha fazla yağ depolamasına ve kilo almaya yol açıyor Günümüzde kilo probleminin çok yaygınlaşması daha düşük enerji değeri olan yiyecek ve içeceklere karşı ilgiyi artırıyor. Gün geçmiyor ki yeni yeni düşük kaloril Haberi Oku - 2011-11-21 06:15:28 Meyve tüketimi kadınlarda miyom oluşumu riskini azaltıyor ABD'de yapılan bir araştırma, meyve yiyen kadınlarda yemeyenlere oranla daha az miyom oluştuğunu ortaya koydu. Boston Üniversitesi araştırmacıları, 30'lu yaşlarındaki 23 bin siyahi kadınla yaptığı çalışmanın neticesinde, daha çok meyve yiyen ve A vitamini alan kadınlarda miyom oluşma riskinin daha az olduğunu belirtti. Araştırmanın, miyom oluşma riski beyazlara Haberi Oku - 2011-11-18 09:27:15 "Bitki Çayları" şimdi de kitap oldu! Doğadan Gelen Sağlık "Bitki Çayları" Kitabı Raflarda Yerini Aldı Bilinen en eski ve en basit ilaç uygulamalarından biri olan bitkiler, şimdi merak ettiğiniz tüm faydaları ve ayrıntılarıyla tek bir kitapta toplanıyor. Prof. Dr. Erdem Yeşilada'nın Doğadan Gelen Sağlık "Bitki Çayları" kitabı tüm seçkin kitapevlerinde satışa sunuldu. Günümüzde bitki ça Haberi Oku - 2011-11-17 10:10:06 Kolesterol yaşı 10’a düştü Amerika’da yapılan araştırmalar, 10 yaşındaki çocukların bile kolesterol riskiyle karşı karşıya olduğunu ortaya koydu Yüksek kolesterol artık çocukları da tehdit ediyor. Bunda fast food ağırlıklı beslenmenin payı çok büyük... Özellikle ailesinde kalp ve damar hastalıkları bulunan çocukların 10 yaşından itibaren mutlaka kolesterol testi yaptırması öneriliyor. Haberi Oku - 2011-11-15 07:42:56 Gen tedavisiyle tüm ağrıları kesen aşı geliştiriliyor Amerikalı bilim insanları, vücudun doğal ağrı kesicilerini laboratuvar ortamında geliştirilen ağrı kesicilerin yerine koyacak yeni bir ilaç üretiyor. Michigan Üniversitesi’nde yapılan araştırmaya göre, bir kez yapılan aşıyla aşırı ağrı çeken; morfin ve başka güçlü ağrı kesici kullanmak zorunda kalan hastaların ağrıları altı aya kadar dindirilecek. Bir tür ge Haberi Oku - 2011-11-14 03:19:17 Aktif yaşam, kadınlarda depresyon riskini azaltıyor! Daha çok egzersiz yapan ve televizyon önünde daha az zaman geçiren kadınlarda depresyon riskinin kayda değer ölçüde azaldığı belirlendi. Harvard Üniversitesinden bilim adamlarının yaklaşık 50 bin kadının katılımıyla 1992 ve 2006 yılları arasında yaptığı çalışma, televizyon seyretmek yerine egzersiz yapan kadınlarda depresyon riskinin yüzde 20 oranında azaldığı Haberi Oku - 2011-11-14 03:17:17 Sayfalar : 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | |
||